AB Beheer is van mening dat betrokkenheid alsmede een persoonlijke benadering goed zal bijdragen bij het beheren en adminstreren van een VvE.
Om dit te bereiken heeft iedere VvE een vast contactpersoon bij AB Beheer die op alle vlakken (financieel, bestuurlijk en onderhoud) betrokken zal zijn.
Uiteraard is de basis van de VvE de Akte van Splitsing en het Reglement van Splitsing. Dit zal vanuit AB Beheer het juridische vertrekpunt zijn om de VvE te beheren, administreren en te ondersteunen.
Zowel de financiƫle administratie alswel de onderhoudszaken worden verwerkt in specifiek ontwikkelde VvE programmatuur waarin maatwerk het uitgangspunt is. De programmatuur heeft daarnaast de mogelijkheid voor (bestuurs)leden om op digitale wijze inzicht te krijgen in de gegevens van de VvE.
De communicatie met (de leden van) de VvE is erg belangrijk en staat bij AB beheer hoog in het vaandel. Hierbij maken wij eveneens gebruik van alle moderne communicatiemiddelen en kunnen wij voor de VvE een website op maat maken met daarop alle voor de leden relevante gegevens en documentatie.
AB Beheer zal de VvE, samen en in goed overleg met het bestuur, bedienen waarbij de volledige keuzevrijheid van de VvE ook centraal zal blijven staan.